יום רביעי, 23 באפריל 2014

יום אחד.

                                  תפקידו של האמן הוא ליצור את השמש בשעה שאיננה
עבר יום ראשון בישיבה...עבר בסדר:) חוץ משני מבחנים שיש לי מחר וביום ראשון הכל סבבה,אה וחכו!,זה לא נגמר !מסתבר שיש לי חבר בכיתה ששומע עברי לידר כפייתי ורואה פלפלים צהובים...מממ בוא נגיד שיש לי חניך חדש לאיגי!:)
 טוב...אז רציתי לשתף אתכם בשיר,שכתבתי...כן,כן אני כותב שירים!,אומנם בצורה מאוד מאוד חובבנית אבל...זאת האומנות שלי והיא עושה לי טוב.לשים את הנשמה על הנייר,להביט בה מזווית אחרת...אותי אישית זה מרתק.
          אני לא צריך להסביר על מה השיר...אתם תבינו(אלא אם כן אתם לא באמת גייז ואז לכו תבדקו את עצמכם:)

יום אחד.   מילים:מיכאל   לחן: מחפש אחד כזה..:)

יום אחד
כבר לא אהיה כל כל מיוחד
כי יום אחד
אני אהיה כמו כל אחד
אני אהיה
אני
אבל ביום האחד הזה

האני לא יצטרך לשקר
להתחזות לאחר
הוא יהיה הוא
והם יהיו הם
וזה יהיה טבעי
לא להידמות
כי בסופו של דבר
אצל כל אדם
יש שוני
ולא פגם
וזה בסדר
ליהות קצת שונים
זה מה שלמדתי
כל החיים
כולם אנשים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שלום!אשמח אם תכתוב או תכתבי תגובות לשיפור,למשוב חיובי או שלילי במקרה הצורך,אבל יותר מהכול אני מבקש לעשות הכל ברוח טובה,בלי מילים גסות,קללות,והעלבות...תודה,והמשך גלישה נעימה!:)